maandag 6 februari 2012

16 december 2011; bloedprikken met Floortje

Vandaag samen met m'n moeder naar Amsterdam geweest. M'n moeder voor haar 6-weklijkse infuus en ik om weer mijn bloed te laten prikken. Floortje, mijn schildkliermaatje, moest vorige week naar dr de Boer, dus hebben we afgesproken samen te gaan bloedprikken en iets leuker, samen even bij te kletsen. Floortje heeft last van vocht in haar hals en wordt daar voor behandeld; dit zet mij aan het denken over de verdikking bij mijn litteken. Ik had altijd het idee dat het iets met m'n spier daar te maken had, maar misschien is het ook wel vocht. Daar ga ik dan toch maar even mee naar de fysiotherapeut.
Verder is natuurlijk het gesprek van de dag of er al weer thyrogen is.
Volgende week gaat Floortje naar de Boer, dus dan zal ik al horen of er wel of geen thyrogen is. Vind het wel weer spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten