maandag 6 februari 2012

23 december 2011; nog geen thyrogen

Vandaag is Floortje naar dr de Boer geweest: Er is nog steeds geen thyrogen beschikbaar.
Wat moet ik nu?? Dr de Boer geeft aan het eigenlijk geen optie te vinden om te stoppen met thyrax en maar gewoon te wachten tot thyrogen er wel weer is.
Zoekend op internet, lees ik dat het waarschijnlijk nog wel een jaar kan duren voor dat er weer thyrogen is voor onderzoeken. Er is nog wel wat thyrogen, maar dit wordt bewaard en gebruikt voor mensen die het nodig hebben als medicijn; en daar ben ik het zeker mee eens.
MAAR mijn gevoel is nu, dat ik stil sta voor een stoplicht en deze blijft maar op rood staan. Ik mag, kan en durf niet verder te gaan, omdat ik niet weet welke kant ik op moet/mag. En dat weet ik pas als ik weet of ik kankervrij ben of niet.
Volgende week moet ik naar dr de Boer, en weet niet wat ik moet. Ik wil zo graag dit onderzoek, maar weet niet of ik wel wil stoppen met de thyrax, omdat het zeer waarschijnlijk is dat ik weer erg ga aankomen.
Denk dat ik, voor de afspraak met dr de Boer, even bij de huisarts langs ga, om zijn mening te vragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten