zaterdag 25 februari 2012

zaterdag 25 februari 2012: een jaar geleden.

Vandaag is het een jaar geleden dat ik in Zutphen in het ziekenhuis te horen kreeg dat ik schildklierkanker heb. Ik zei de laatste tijd dat ik het "had", moet helaas weer terug naar "heb"!
Wat gaat de tijd ondanks de narigheid snel.

En het voelt ook nog wel een beetje onwerkelijk: heb vanochtend nog 6,5 km hardgelopen en voel me uitstekend, maar toch is het nog niet goed; voelt heel erg dubbel.

Vanavond met vrienden uiteten, lekker even ontspannen!

EN volgende week zondag ga ik voor het eerst van mijn leven een wedstrijd hardlopen, over een parcours van 10 km (ook voor het eerst)!! Weet nu al dat ik laatste ga worden, maar dat maakt me nix uit; ik ga het wel doen!!

4 opmerkingen:

  1. Inmiddels is het reeds een eindje geleden dat je iets postte op deze blog.

    Ik ben tevens schildklierkankerpatiƫnt, en volgde deze blog dan ook met grote aandacht.

    Laat je nog eens iets van je horen?

    Ik wens je alvast een volledige genezing toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. arthurbouwman@hotmail.com2 februari 2013 om 22:50

    hoe is het nu verder met je
    een bange lotgenoot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Edith, interessant om je weblog te lezen. Ik ben net als de andere lotgenoten erg benieuwd hoe het nu met je gaat. Heel veel sterkte gewenst!
    Hartelijke groet,
    Een schildklierkankerpatiƫnt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat! Wat een verhaal en wat een herkenning. Bij mij is ook in 2011 schilklierkanker geconstateerd en helaas word ik in januari voor een tweede keer geopereerd. Ik hoop dat je wilt reageren!

    Groet.

    BeantwoordenVerwijderen