zaterdag 18 februari 2012

dinsdag 14 februari 2012; toch bijwerkingen en prik nr 2

Na het schrijven van mijn blog gisteren toch wat klachten gekregen.
In eens toch nog last van mijn rug, voor ongeveer een uur lijkt het wel op het gevoel van weeën. Daarna zijn de weeën weg, maar blijft er een zeurende pijn in m’n rug.
In de avond trek ook deze pijn weg en kan ik lekker gaan slapen.

Vandaag om 11.00 uur mijn prik gehad. Benieuwd wat vandaag gaat geven.

In de middag komt de zeurende rugpijn weer terug, zal dan toch echt wel met de spuiten te maken hebben.
En voor een uur of 2-3 wordt het weefsel onder mijn litteken in mijn hals (waar de lymfeklieren zijn weggehaald) opeens heel gevoelig. Dit geeft wel een beetje een beangstigend gevoel: “waarom voel ik dit?; zit er misschien nog wat?”.
Maar als het rare gevoel wegtrekt, trekt het beangstigende gevoel ook wel weer weg.

Over het algemeen is mijn gevoel goed, ik voel me uitstekend en heb nergens last van; het gaat dus wel goed komen. Maar het blijft wel een beetje spannend; wachten op een uitslag, ook al is het voor je gevoel goed!

Vanavond laat ik me even lekker afleiden door veel te veel kleren te kopen voor Fleur, op mijn Tom-du-party (zo iets als een tupperware-party maar dan voor kinderkleding).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten